برگزاری امتحانات نوبت اول سال تحصیلی 1400-1399

با توجه به فرا رسیدن ایام امتحانات نوبت اول و شرایط موجود که در وضعیت شیوع ویروس کرونا هستیم، بنا به تصمیمات گرفته شده، جهت حفظ سلامتی و تندرستی دانش آموزان عزیزمان، امتحانات نوبت اول از روز شنبه 6 دی ماه 1399 به صورت آنلاین و در پیام رسان سروش آغاز گردید.

در این شیوه برگزاری، ابتدا مشخصات کامل امتحان و پاسخبرگ خام برای دانش آموزان در کانال هر رشته و پایه ، ارسال می شود . سپس دانش آموزان عزیز ضمن در اختیار داشتن پاسخنامه خام، فایل سوالات امتحان خود را رأس ساعت و روز اعلام شده در برنامه امتحانات، دریافت می نمایند و پس از درج پاسخ های سوالات در پاسخبرگ ها، آن را از طریق فضای خصوصی برای دبیر مربوطه ارسال می نمایند.

لازم به ذکر می باشد، یک ربع پیش از آغاز هر امتحان، فرآیند حضور و غیاب، با همکاری دبیران محترم و معاونین محترم پایه، به صورت کامل انجام می گیرد و درخصوص غیبت ها و تأخیرها، پیگیری های لازم صورت می پذیرد.

در همین راستا، معاونین محترم و مشاورین گرامی هر پایه، طی تماس های تلفنی و جلسات حضوری که با دانش آموزان عزیز دارند، ضمن تشویق ایشان به مطالعه بیشتر جهت پیشرفت تحصیلی، از وضعیت و سطح آمادگی ایشان جهت شرکت در امتحانات دروس مختلف، عملکرد مطالعاتی و مشکلات احتمالی ایشان آگاه می شوند.

لازم به ذکر می باشد جهت کلیه ی دروس، کلاس های رفع اشکال در روز قبل از آزمون برگزار می شود تا دانش آموزان عزیز با برطرف شدن موارد و مشکلات درسی، با آرامش و آمادگی کامل در امتحانات حضور یابند.

امتحانات نوبت اول این آموزشگاه، در روز دوشنبه 29 دی ماه 1399 پایان می یابد.

 

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20