برگزاری چهارمین جلسه ی اعضای شورای مرکزی هیئت دانش آموزی اخلاص

تشکیلات لازمه ی یک مدیریت خوب است و حتی شاید بتوان گفت لازمه ی هر مدیریتی است. تشکیلات و سازماندهی برای هر حرکتی یک ضرورت است. تشکیلات یعنی محل انسان سازی و کادرسازی.

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات کرونایی، اعضای فعال هیئت دانش آموزی اخلاص، امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، دور هم جمع شدند و در رابطه با فعالیت های پیشِ روی هیئت اخلاص، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

چهارمین جلسه ی اعضای شورای مرکزی هیئت اخلاص، امروز با حضور جانشین محترم مدیرعامل موسسه امام حسین علیه السلام، معاونت محترم فرهنگی موسسه؛ سرکار خانم دلیری و دانش آموزان عزیزمان از مدارس متوسطه دوره اول و دوم خانم ها مائده حسینی، ستایش حافظی،  زینب برات زاده، رقیه حسین زاده و سارا رهنمافر راس ساعت ۱۱:۳۰ در محل نمازخانه ی دبیرستان دخترانه واحد ۲ دوره دوم امام حسین علیه السلام، برگزار گردید.

در این جلسه هر یک از دانش آموزان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این ایام را ارائه نمودند و در رابطه با فعالیت های پیشِ روی هیئت اعم از تولیدات رسانه ای، اردوهای جهادی، برگزاری کلاس های عقیدتی و اخلاقی، سیر مطالعاتی کتاب های شهید مطهری و … به بحث و تبادل نظر پرداختند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20