بیانیه دانش آموزان در راستای محکومیت اقدام خصمانه تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اگر سپاه نبود، کشور هم نبود …

 

 

امام خامنه ای (مد ظلّه العالی):”سپاه، پاسدار انقلاب است”

متن بیانیه دانش آموزان در راستای محکومیت اقدام خصمانه تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در روز 20 فروردین ماه 1398، اعلام شد به این شرح می باشد:

اگر سپاه نبود، پهبادها و بمب افکن های آمریکا مثل حشرات موزی بالای آسمان ایران به پرواز در می آمدند و خلبان هایشان مانند بازی های کامپیوتری، مردم بی گناه را به رگبار می بستند، با کاروان های عروسی، چنان می کردند که با کاروان های عروسی وزیرستان پاکستان کردند!

اگر سپاه نبود، ناوهای جنگی آمریکا مثل کشتی های جنگی پرتغال و روس و انگلیس، سواحل جنوبی و شمالی کشور را گلوله باران می کردند و سربازان متجاوز آمریکایی، با خفت و خواری زانو نمی زدند و در شهرهای ما چنان می کردند که در شهرهای ویتنام، کامبوج و افغانستان و عراق کردند!

اگر سپاه نبود، عاملان انتحاری با جلیقه های انفجاری ساچمه ای، در میادین شهر و ایستگاه های مترو، منفجر می شدند و زن و مرد و پیر و جوان، سلاخی می شدند و چنان می شد که در پاریس و نیوزلند شد!

اگر سپاه نبود، پایتخت های کشورهای همسایه یکی پس از دیگری سقوط می کرد و حکم فرمانداران و استانداران شهرهای کربلا، نجف و سامرا تا دمشق و بیروت باید به امضاء ابوبکر بغدادی می رسید و ماشین کشتار غرب، با نوامیس مردم چنان می کردند که با نوامیس ایزدی ها در عراق کردند!

اگر سپاه نبود صدها سیلوی موشک بالستیک ساخته نمی شد تا اسرائیل با خیال خوش، آن دویست کلاهک اتمی هدف گیری شده به سمت تهران را شلیک کند و چنان کند که در صبرا و شتیلا و هیروشیما و ناکازاکی کرد!

اگر سپاه نبود، کفتارهای خونخوار داعش در چند صد قدمی حرم دختر بزرگوار حضرت علی علیه السلام زمینگیر نمی شدند و صاحبان پرچم های سیاه، چنان می کردند که در غروب عاشورای سال 61 هجری کردند.

اگر سپاه نبود، کودکان محاصره بین سلفی ها در الکفریا و زنان و مردان محاصره در سیل لرستان، گلستان و خوزستان نجات پیدا نمی کردند و تا اعتدال ها از جزایر خنک جنوبی برگردند، زندگی مردم بر فنا بود.

بی جهت نیست که نوک پیکان خائنین داخلی و فراعنه ی خارجی به سمت شیربچه های حیدر کرار نشانه رفته است!


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20