حضور مربی محترم پرورشی در همایش معاونین و مربیان پرورشی ناحیه ۴ مشهد مقدس

 

در روز چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸، اولین گردهمایی و هم اندیشی مربیان و معاونین پرورشی ناحیه ۴ مشهد مقدس در سال تحصیلی جاری، در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی رشد برگزار گردید و مربی محترم پرورشی؛ سرکار خانم لطفی مقدم در این جلسه حضور یافتند.

در این همایش پس از تلاوت آیاتی نورانی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و زمزمه ی صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، ریاست اداره ناحیه ۴ آموزش و پرورش؛ جناب آقای باقری ضمن خوش آمدگویی به میهمانان محترم، مطالبی را درباره ی اهمیت امور فرهنگی و پرورشی در مدارس بیان نمودند و انتظارات جامعه از آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین ذکر نمودند.

در پایان از معاونین و مربیان پرورشی خواستند تا در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت نمایند، همدل و همیار دانش آموزان باشند و آنها را تا رسیدن به مراحلی از حیات طیبه یاری کنند.

در ادامه ی مراسم، معاونت محترم پرورشی ناحیه؛ جناب آقای اسماعیلی، کارشناس محترم فرهنگی هنری؛ جناب آقای عسگری و کارشناس محترم قرآن و عترت و اردوها؛ جناب آقای رضوانی، مطالب ارزنده ای درباره ی بخشنامه ها، نماز جماعت، مسابقات قرآن و عترت، اهتمام به اجرای برنامه های مناسبت های ملی و مذهبی و مسابقات فرهنگی هنری، ثبت فعالیت ها در سایت ایران پرورشی، داشتن برنامه های عملیاتی برای تربیت و رشد دانش آموزان نکات مهمی را بیان نمودند.

این همایش تا هنگام اذان ظهر ادامه یافت و نماز جماعت با حضور حضار محترم در مسجد الرسول(ص) برگزار گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20