آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای خواجه ربیع به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

شهدا رفتند تا ما ماندن را دریابیم، فلسفه ی خون شهید جز پیام روشن حرکت نیست . به هوش باشیم که شهدا چشم بیدار تاریخند و هر لحظه در شهود زوایای عمل ما …یادمان باشد که راه دراز است و مقصد بلند !!!
به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، در روز پنج شنبه پنج مهرماه 1397 ، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای خواجه ربیع با حضور دانش آموزان عزیز کلاس های 204 و 304 و همکاران محترم خانم ها کاغذگر، غلامزاده، هاشم زاده و واحدی برگزار گردید.

در این برنامه ابتدا دانش آموزان عزیزمان ضمن زیارت و قرائت فاتحه با قرار دادن شاخه های گل و شست و شوی مزارهای شهدای هشت سال دفاع مقدس با گلاب ناب، با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

در ادامه دانش آموزان بر سر مزار شهید مدافع حرم «حسن قاسمی دانا» حاضر شدند و با ادای احترام از مقام این شهید بزرگوار تجلیل نمودند و پای صحبت های راوی محترم جناب آقای جهانگیر فیض آبادی رزمنده دفاع مقدس نشستند.

ایشان در رابطه با جانفشانی های شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس صحبت کردند و وظایف در روز هر دانش آموز که عبارت است از درس خواندن، نماز اول وقت، رعایت حجاب و گوش به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) بودن را گوشزد نمودند.

 

حضور سراسر شور و و نشاط دانش آموزان عزیزمان در این محفل معنوی، زینت بخش اندیشه های ناب و خالص، دلیری ها و رشادت های غیورانه و غیرت مندانه شهیدان بود، شهیدانی که تا ابد نام و یاد پر افتخارشان، بر صفحه ی سپید روزگار و در تاریخ اندیشه ها، با عزت و عظمت، ابدی و سرمدی خواهد ماند.

 

جهت مشاهده آلبوم تصاویر اینجا کلیک نمایید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20