برگزاری اولین صبحگاه بصیرت افزایی

مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مدظله العالی) می فرمایند : جوانان بسيجى بايد ايمان را، بصيرت را، انگيزه را، رعايت موازين و معيارها را، اينها همه را با هم ملاحظه كنند.

پیرو بیانات مقام معظم رهبری ؛ ” دانش آموزان نسلی هستند که این کشور را به اوج خواهند رساند می توانند بر ترفندهای دشمن فائق آیند ” و با توجه به اینکه، دشمن دیروز شهرهای میهن اسلامی ما را مورد هدف قرار داده بود، اما در روز اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار داده که وظیفه نسل جوان کسب بینش و دانش برای خنثی کردن نقشه دشمنان است.

در همین راستا به منظور افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه های دشمن شناسی و بصیرت، برآن شدیم تا با گنجاندن برنامه بصیرت افزایی در صبحگاه، گامی مهم در این امر برداریم.

در روز چهارشنبه 4 مهرماه 1397، اولین صبحگاه بصیرت افزایی در این آموزشگاه برگزار گردید.

پس از تلاوت آیات کلام الله مجید، مربی محترم پرورشی سرکار خانم نیکنام در رابطه با FATF و جنایات اخیر دشمن در حادثه ی تروریستی اهواز بیاناتی را ایراد نمودند. ایشان به این نکته اشاره فرمودند که حمله ی تروریستی اهواز، نشان داد که دشمن پس از اقتصاد ، امنیت کشور را نشانه گرفته است و پذیرفتن FATF خیانت به خون شهدای عزیزمان است. در ادامه ایشان در رابطه با نحوه ی عضویت دانش آموزان در بسیج ، صحبت نمودند و فرمانده بسیج آموزشگاه، دانش آموز پایه دهم خانم زینب برات زاده را معرفی نمودند، که در جلسه ای رسمی معارفه ی ایشان صورت خواهد گرفت.

در ادامه معاون فناوری در رابطه با سایت آموزشگاه، کانال اطلاع رسانی سروش، سرویس پیامک و گروه سایبری آموزشگاه و نحوه ی شرکت دانش آموزان در این گروه صحبت هایی را ارائه نمودند.

سپس مشاور محترم پایه یازدهم؛ سرکار خانم ناصری در رابطه با معرفی حیطه کاری مشاورین آموزشگاه مطالبی بیان نمودند.

در پایان دانش آموز بسیجی؛ مریم ماهی بیرجند دکلمه ای زیبا در وصف دلاوری ها و رشادت های شهدای این مرز و بوم قرائت نمود.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20