برگزاری جلسه ی توجیهی جهت اولیاء محترم دانش آموزان پایه ی نهم

انتخاب شأن انسان است و یکی از مهمترین کارهای او از کودکی تا آخر عمر. انتخاب ها نتایجی دارند که گاه کوچک و زودگذر و کم اهمیت و گاه بزرگ و مهم و دیرپا و حتی سرنوشت ساز هستند که انتخاب محل تحصیل یکی از آنهاست.

بنا به اهمیت انتخاب یک مدرسه ی خوب و معرفی آموزشگاه به اولیاء محترم پایه ی نهم، طبق دعوت قبلی در روز شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه 1398، جلسه ی توجیهی جهت اولیاء محترم دانش آموزان پایه ی نهم به منظور آگاهی از شرایط پذیرش و ثبت نام در آموزشگاه، آشنایی بیشتر با فضای آموزشی و امکانات و نحوه ی صحیح انتخاب رشته از ساعت 9:30 الی 11 صبح در محل نمازخانه ی دبیرستان برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی نورانی از کلام الله مجید و قرائت صلوات خاصه ی امام رضا علیه السلام، مشاور محترم جناب آقای سعیدی درباره ی رشته های نظری و فنی و حرفه ای، رشته های دانشگاهی، انتخاب یک رشته ی تحصیلی متناسب با استعدادها و روحیات فرزندان و … صحبت نمودند.

در ادامه مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم ملائکه پیرامون فعالیت های صورت گرفته در حوزه های فرهنگی و آموزشی که در سال تحصیلی جاری در آموزشگاه انجام شده است ایراد سخن نمودند.

در پایان کلیپی از فعالیت های فرهنگی و آموزشی دبیرستان پخش گردید و همچنین جهت معرفی بیشتر امکانات آموزشگاه، بروشورهای معرفی و شرایط ثبت نام به اولیاء محترم ارائه شد.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20