برگزاری جلسه ی هم اندیشی معاونین محترم پرورشی مدارس متوسطه اول و دوم امام حسين (ع)

مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مدظله العالی) : علاوه بر مجموعه های مسئول دولتی، مجموعه های عظیم مردمی و جوانان صاحب فکر و دارای ابتکار و همت نیز باید «آتش به اختیار»، منافذ فرهنگی را مسدود و در این عرصه اقدام کنند و کار را پیش ببرند. آتش به اختیار به معنای «کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز» است.

 

در روز یک شنبه ۳ شهریورماه ۱۳۹۸، جلسه ی هم اندیشی معاونین محترم پرورشی مدارس متوسطه اول و دوم امام حسین (ع) با حضور جانشین محترم مدیرعامل موسسه، معاونت محترم فرهنگی موسسه سرکار خانم دلیری و کارشناس محترم فرهنگی موسسه جناب آقای حسین زاده با محوریت هیئت دانش آموزی مدارس امام حسین (ع)« هیئت اخلاص» و اردوی توجیهی – فرهنگی دانش آموزان ورودی پایه های هفتم و دهم، رأس ساعت ۱۱ در اتاق جلسات موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام برگزار گردید.

ابتدای جلسه، معاونت محترم فرهنگی موسسه سرکار خانم دلیری، در رابطه با اهداف فرهنگی پرورشی موسسه، انتظارات و وظایف نیروهای پرورشی، توضیحاتی را ارائه نمودند و ضمن دریافت گزارش عملکرد فعالیت های مدارس در زمینه ی هیئت دانش آموزی اخلاص، پیشنهادات معاونین محترم جهت برگزاری اردوی متمرکز فرهنگی – توجیهی پایه های هفتم و دهم را دریافت نمودند.

در ادامه جانشین محترم مدیرعامل موسسه در رابطه با همت و تلاش هرچه بیشتر جهت جذب و فعالیت دانش آموزان در هیئت دانش آموزی مدارس امام حسین (ع) «هیئت اخلاص» صحبت نمودند . ایشان ضمن تأکید به انجام کار تشکیلاتی و کار تمیز فرهنگی در قالب هیئت، کادرسازی دانش آموزان متدین و ممتاز و انقلابی را از اهداف اصلی هیئت برشمردند و برنامه هایی را در دستور کار قرار دادند.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20