برگزاری صبحگاه بصیرت افزایی در رابطه با مسائل اخیر کشور

مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظلّه العالی: آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خونِ فرمانده سپاه قدس به خیابان ها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه‌ی جهان را شکل دادند، این یکی از ایّام‌الله است. آنچه اتّفاق افتاد، کار هیچ عاملی جز دست قدرت خدا نمی توانست باشد. آن روزی هم که موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه آمریکایی را در هم کوبید، آن روز هم یکی از ایّام‌الله است.

 

پیرو مسائل پیش آمده طی دو هفته گذشته در کشور عزیزمان ایران و با توجه به سوالات و ابهامات دانش آموزان دررابطه با این موضوعات، امروز یک شنبه 29 دی ماه 1398، جلسه ی بصیرت افزایی و پرسش و پاسخ با حضور استاد محترم جناب آقای هاشمیان؛ مسئول محترم فرهنگی بسیج ناحیه 4، مدیریت محترم آموزشگاه؛ سرکار خانم ملائکه، همکاران محترم و دانش آموزان عزیز از ساعت 7 الی 8:40 صبح در نمازخانه ی آموزشگاه برگزار گردید و در ادامه از ساعت 8:40 الی 9:15 ، پاسخگوی سوالات دانش آموزان بودند.

آغاز برنامه، پخش کلیپ های مناسبتی توسط دانش آموزان عزیزمان خانم ها نفیسه لطفی و سیده سارا علوی و قرائت قرآن توسط دانش آموز عزیزمان خانم فاطمه پرکار بود. در ادامه جناب آقای هاشمیان با ارائه ی فیلم و اسلاید، در رابطه با مسائل اخیر کشور و شبهه های ایجاد شده، توضیحات مفصلی را ارائه نمودند و پاسخگوی سوالات کتبی و شفاهی دانش آموزان عزیزمان بودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20