برگزاری صبحگاه رسمی با محوریت پنجمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا

مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظله العالی: جوان های امروز، در جبهه های مختلف آماده حرکتند.

پیرو آغاز پنجمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا، در روز یکشنبه 21 مهر 1398، برنامه ی صبحگاه رسمی با محوریت پنجمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا در این آموزشگاه برگزار گردید.

برنامه با تلاوت آیات نورانی کلام وحی توسط دانش آموز پایه ی دهم خانم زهرا حسن زاده آغاز شد. سپس معاونت محترم پرورشی آموزشگاه؛ سرکار خانم واحدی دررابطه با اهداف و شیوه ی برگزاری جشنواره ی تا ثریا صحبت نمودند. ایشان ضمن اشاره به محورهای جشنواره (اقتصاد مقاومتی، پیشتازی در عرصه ی علم و فناوری و تعالی و مقاوم سازی فرهنگی) در دو بخش پژوهش و تلخیص کتاب و بیان موضوعات جشنواره و معرفی کتاب ها، از دانش آموزان علاقمند دعوت نمودند تا جهت شرکت در این پروژه ی علمی، جهت انتخاب موضوع و استاد راهنما، اقدام و کار تحقیق و پژوهش خود را آغاز نمایند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس soraya.tabaar.ir مراجعه نمایند.

در ادامه کلیپ “اختتامیه چهارمین جشنواره علمی پژوهشی تا ثریا” جهت آشنایی دانش آموزان با جشنواره پخش گردید.

سپس سرکار خانم شعبانی؛ مسئول محترم آزمایشگاه، توضیحات جامع و کاملی را دررابطه با شرکت در فعالیت های علمی در جهت پیشرفت کشور و نحوه ی شرکت در پنجمین جشنواره ی علمی پژوهشی تا ثریا بیان نمودند و از دانش آموزان علاقمند دعوت کردند تا در این جشنواره، حضور حداکثری داشته باشند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20