برگزاری صبحگاه رسمی با محوریت چهارمین جشنواره ی علمی- پژوهشی تا ثریا

مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظلّه العالی): «العلم سلطان»- علم قدرت است. اگر از لحاظ علمی پیشرفت نکنیم، تهدید دشمنان تمدنی ما و دشمنان فرهنگی و سیاسی ما تهدید دائمی خواهد بود. آن وقتی تهدید متوقف می شود یا خطرش کم می شود که ما از لحاظ علمی پیشرفت کنیم.

در روز یکشنبه 11 آذرماه 1397، برنامه ی صبحگاه رسمی با محوریت چهارمین جشنواره ی علمی- پژوهشی تا ثریا در این آموزشگاه برگزار گردید.

پس از تلاوت آیات کلام الله مجید توسط دانش آموز عزیز خانم زهرا علی آبادیان و پخش کلیپ “اقتدار ر علمی زیر پرچم عدالت خواهی”، معاونت محترم پرورشی آموزشگاه؛ سرکار خانم واحدی دررابطه با اهداف و شیوه ی برگزاری جشنواره ی تا ثریا صحبت نمودند.

ایشان ضمن اشاره به محورهای جشنواره(اقتصاد مقاومتی- پیشتازی در عرصه ی علم و فناوری- تعالی و مقاوم سازی فرهنگی)، در دو قسمت ارائه ی مقاله ی پژوهشی و خلاصه نویسی کتاب و بیان موضوعات جشنواره، از دانش آموزان علاقمند دعوت نمودند تا جهت شرکت در این پروژه ی علمی، ضمن مراجعه به واحد پرورشی آموزشگاه و دریافت راهنمایی های لازم، جهت انتخاب استاد راهنما، اقدام و کار علمی خود را آغاز نمایند.

در ادامه مدیریت محترم آموزشگاه؛ سرکار خانم ملائکه، توضیحات جامع و کاملی را دررابطه با شرکت در فعالیت های علمی در جهت پیشرفت کشور و اهداف و موضوعات چهارمین جشنواره ی علمی- پژوهشی تا ثریا بیان نمودند و از دانش آموزان علاقمند دعوت نمودند تا در این جشنواره حضور حداکثری داشته باشند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20