برگزاری صبحگاه مشاوره ای با موضوع خودمراقبتی به مناسبت هفته ی بهداشت روان

فقط باید بفهمید چه زمانی واقـــعا طالب موفقیت هستید؛ چون دیگر هیچوقت تسلیم نمی شوید و مهم نیست آنوقت دیگر شرایط چقدر رو به سختی برود.

 

 

در روز چهارشنبه 24 مهر ماه 1398، در راستای فعالیت ها و برنامه های اجرایی با محوریت روزشمار هفته ی بهداشت روان ، صبحگاه مشاوره ای با موضوع خودمراقبتی، با حضور دانش آموزان عزیز پایه های دهم و یازدهم، در محل نمازخانه ی آموزشگاه برگزار گردید.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی نورانی از کلام الله مجید توسط دانش آموز عزیزمان خانم عارفه حسینی، سرکار خانم دکتر ادبی؛ از اولیاء دانش آموزان، با لحن شیوا و موثر، دانش آموزان عزیز را نسبت به روش های خودمراقبتی آگاه نمودند و راهکارهایی را در این زمینه ارائه دادند.

ایشان همچنین بر کنترل استرس و اضطراب تأکید کردند و از دانش آموزان خواستند در مقابل سختی ها و پستی و بلندی زندگی، مقاوم باشند و با توکل به خداوند مهربان و اراده ی محکم، در مسیر رسیدن به اهداف متعالی که برای خود ترسیم نموده اند پیش روند؛ چرا که موفقیت از آنِ افراد با اراده و پرتلاش است.

در پایان به رسم یادبود و جهت تقدیر از حضور ارزشمند سرکار خانم دکتر ادبی، هدیه ای ناقابل توسط مدیریت محترم آموزشگاه، تقدیم گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20