برگزاری ضیافت «افطاری ساده»

امام صادق (ع) می فرمایند:

کسی که مؤمنی را افطاری دهد، کفاره یک سال گناه او شمرده می شود؛ و کسی که دو مؤمن را افطاری دهد، بر خداوند است که او را وارد بهشت سازد.

افطاری عبادت است به شرطی که قصد قربت باشد، چون اگر یک کاری قصد قربت نباشد عبادت نیست.

ضیافت «افطاری ساده» در روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان با حضور همکاران گرامی، اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان و دانش آموزان عزیز در روز پنج شنبه مورخ 16 فروردین ماه 1403 در محل آموزشگاه برگزار گردید.

امور این ضیافت از قبیل پاک کردن و شستن سبزی ها، تهیه لوازم افطاری، چیدمان سفره، فیلم برداری و … توسط دانش آموزان انجام گردید.

این مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز گردید و بعد از افطار بیانیه با محوریت روز قدس؛ توسط دانش آموز عزیز خانم سوگند سرخسی قرائت و ایراد سخن توسط مربی محترم پرورشی سرکارخانم بکائیان و دعوت به راهپیمایی روز قدس «طوفان الاحرار» صورت گرفت.

سپس همکاران گرامی، اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان و دانش آموزان عزیز به مناسبت روز قدس پرچم فلسطین را به اهتزاز در آوردند و پرچم های آمریکا و اسرائیل را آتش زدند و شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را اعلام نمودند.

در آخر، دعوتنامه به روزه داران جهت حضور در راهپیمایی روز قدس (طوفان الاحرار) و بسته های متبرک حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) تقدیم گردید.

از بانیان گرامی و اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان تقدیر و تشکر ویژه را داریم.

نذرتان قبول


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20