برگزاری پنجمین دوره مسابقات آزمایشگاهی یادواره شهید احمدی روشن سال تحصیلی 1403-1402

پنجمین دوره مسابقات آزمایشگاهی یادواره شهید احمدی روشن، با شرکت دانش آموزان 13 آموزشگاه دوره دوم مشهد و شهرستان های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر و سرخس در پایه های دهم و یازدهم، در روزهای پنج شنبه 3 اسفندماه و جمعه 4 اسفندماه 1402 در محل آزمایشگاه مرکزی دبیرستان دخترانه امام حسین علیه السلام دوره دوم – واحد دو برگزار گردید.

دانش آموزان شرکت کننده در این رقابت علمی، در قالب گروه های سه نفره، پس از دریافت کارت های ورود به جلسه و ارائه توضیحات درباره ی نحوه برگزاری و … توسط جناب آقای رجب پور کارشناس محترم مقطع متوسطه، در ایستگاه های فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی و ابزارشناسی حضور یافته و در مدت زمان مشخص پس از انجام آزمایش به سوالات تئوری پاسخ دادند.

لازم به ذکر است معاونت محترم آموزش متوسطه جناب آقای طاهریان نظارت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند. همچنین مسئولین محترم موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) جناب آقای ایزدیان معاونت محترم فرهنگی_پرورشی، جناب آقای بیدخوری معاونت محترم امور مالی و اداری، جناب آقای رضازاده مشاور محترم مدیرعامل و جناب آقای رستگار کارشناس محترم مقطع ابتدایی، ضمن حضور در آزمایشگاه مرکزی، از روند برگزاری پنجمین دوره مسابقات آزمایشگاهی شهید احمدی روشن بازدید کردند.

شایان ذکر است از تمامی میهمانان حضور یافته از شهرستانها در این مسابقات پذیرایی ناهار صورت پذیرفت و در پایان به تمامی شرکت کنندگان لوح و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

در پایان از همکاری و همراهی مدیران گرامی و مسئولین محترم آزمایشگاه مدارس، هیئت داوران و اساتید گرامی به ویژه جناب آقای محجور داور و مسئول محترم برگزاری مسابقات و مسئولین محترم موسسه و سایر دست اندرکاران و عوامل اجرایی این مسابقات کمال تقدیر و تشکر را داریم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20