برگزاری چهارمین دوره مسابقات آزمایشگاهی یادواره شهید احمدی روشن

چهارمین دوره مسابقات آزمایشگاهی یادواره شهید احمدی روشن، با شرکت دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم ۱۳ آموزشگاه مقطع متوسطه دوره دوم پسرانه و دخترانه مشهد و شهرستان های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر و سرخس ، در روزهای پنج شنبه و جمعه، 11 اسفند ماه 1401و 12 اسفند ماه ۱۴۰۱ در محل آزمایشگاه مرکزی آموزشگاه برگزار گردید.

دانش آموزان شرکت کننده در این رقابت علمی- پژوهشی در قالب گروه های سه نفره، پس از دریافت کارت های ورود به جلسه و ارائه ی توضیحات درباره ی نحوه ی برگزاری، زمان پاسخگویی و … توسط جناب آقای رجب پور؛ کارشناس محترم آموزش مقطع متوسطه موسسه امام حسین علیه السلام، در ایستگاه های فیزیک- شیمی- زیست شناسی و زمین شناسی استقرار یافته و در مدت زمان مشخص پس از انجام آزمایش به سوالات تئوری و شفاهی پاسخ دادند.
لازم به ذکر می باشد جانشین محترم مدیر عامل موسسه و مسئول محترم مقطع متوسطه جناب آقای طاهریان، ضمن حضور در محل برگزاری این مسابقات، از روند برگزاری این دوره از مسابقات بازدید نمودند و نظارت این دوره از مسابقات را به عهده داشتند.
شایان ذکر است از تمامی میهمانان حضور یافته در این مسابقات از شهرستان های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر و سرخس پذیرایی ناهار صورت پذیرفت و در پایان به تمامی شرکت کنندگان لوح و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

در پایان از همراهی و همکاری مدیران محترم و مسئولین محترم آزمایشگاه مدارس، داوران و اساتید گرامی به ویژه جناب آقای مهجور، مسئولین محترم موسسه ی فرهنگی آموزشی امام‌حسین علیه السلام و سایر دست اندرکاران و عوامل اجرایی این مسابقات کمال تقدیر و تشکر را داریم و سعادت، سلامت، سربلندی و توفیقات روزافزون دانش آموزان عزیزمان را از پیشگاه حضرت سبحان مسالت می نماییم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20