تدوین برنامه ی هفتگی نماز جماعت سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸

نماز فقط یک عبادت نیست، بلکه با تمام اجزای زندگی ما در ارتباط است. باید کاری کنیم که نماز در تمام بخش های زندگی ما تبلور داشته و تأثیرگذار باشد.

 

به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز و تبیین و اهمیت و نقش آن در پرورش روح و جسم و تأثیر آن در زندگی روزمره و با هدف تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه ی نماز در آموزشگاه، پیرو برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای فعالیت های اجرایی پروژه مهر، پس از برگزاری جلسه با همکاران محترم کادر اجرایی و ارائه ی برنامه ی هدفمند نماز جماعت در روز یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، جلسه ای با حضور مدیریت محترم آموزشگاه؛ سرکار خانم ملائکه ، امام جماعت محترم آموزشگاه؛ جناب آقای طاهری و معاونت محترم پرورشی برگزار گردید.

در این جلسه در رابطه با اقامه ی باشکوه نماز جماعت در آموزشگاه و فراهم‌نمودن امکانات و برنامه های لازم جهت اجرای بهتر این امر صحبت شد و برنامه ی هفتگی نماز جماعت سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ ارائه گردید.

برنامه هفتگی نماز به شرح ذیل می باشد:

روز

موضوع

شنبه

نماز و حیا

یکشنبه

نماز و اخلاق

دوشنبه

نماز و بصیرت

سه شنبه

نماز و اسرار قرآن

چهارشنبه

نماز و اصول دین

پنج شنبه

نماز و ولایت

 

 

بدین منظور هر روز از هفته به یک موضوع خاص اختصاص داده شده است و امام جماعت محترم آموزشگاه در فاصله ی بین دو نماز ظهر و عصر، به بیان احکام، حکمت های نهج البلاغه و تفسیر قرآن کریم متناسب با موضوعات مطرح شده خواهند پرداخت.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20