تشکیل ستاد اجرایی پروژه مهر و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و آموزشی

اولین گام پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱: برگزاری جلسه تشکیل ستاد اجرایی پروژه مهر
پروژه مهر یک اقدام زیربنایی برای ورود موفق، مدیریت شده و نظام مند به آغاز سال تحصیلی جدید است.
برنامه ریزی به منظور فراهم آوردن زمینه های مناسب و اقدامات لازم جهت بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس، شناخت عینی مشکلات و سازماندهی بهینه سازی نیروی انسانی جهت ایجاد مدرسه ای بانشاط و زیبا از مهمترین این اهداف است.

بدین منظور امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۱، اولین جلسه ی هماهنگی پروژه مهر مبنی بر تشکیل ستاد پروژه با هدف سازماندهی برنامه های آموزشی و فرهنگی آموزشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ با حضور کادر اجرایی آموزشگاه برگزار گردید.
در این جلسه کلیه ی اقدامات پروژه ی مهر از قبیل تعمیر و تجهیز، زیباسازی، ایجاد فضای سبز، بهسازی و تجهیز آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه، کارگاه رایانه، تجهیزات و امکانات ورزشی و بهداشتی، بهسازی بوفه، تهیه و تنظیم تقویم اجرایی سالانه و … مورد بررسی قرار گرفت و همکاران عزیز به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهادات و راهکارهای سازنده ی همکاران حاضر در جلسه ثبت و پیگیری امور هر قسمت به همکاران عزیز واگذار گردید.

ان شاءالله بتوانیم با بهره گیری از تمامی امکانات موجود و به کارگیری نقطه نظرات همکاران و دانش آموزان عزیز، شاهد هرچه باشکوه تر برگزار شدن پروژه مهر و بازگشایی مدارس باشیم.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20