حضور در جلسه ی هماهنگی یوم الله 13 آبان

مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظلّه العالی): 13 آبان نماد طمع ورزي آمريكا، وابستگي رژيم طاغوت، ايستادگي، ايمان متكي به بصيرت، پيشقراولي نسل جوان در صحنه و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابي است.

به منظور گرامیداشت یوم الله 13 آبان و هماهنگی هرچه بیشتر جهت برگزاری راهپیمایی عظیم این روز و با توجه به حساسیت مقطع زمانی، در روز پنج شنبه 10 آبان ماه 1397، جلسه ای جهت هماهنگی هرچه بیشتر برنامه های 13 آبان و روز دانش آموز از سوی موسسه ی فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام با حضور مسئولین محترم، مدیران عزیز و معاونین محترم پرورشی مدارس مقطع متوسطه در محل دبستان پسرانه ی واحد 5 برگزار گردید.

مراسم با تلاوت آیات نورانی کلام وحی آغاز شد. در ادامه مسئول محترم مالی، اداری و پشتیبانی موسسه؛ جناب آقای امین زاده در مورد حضور در نمایش عظیم 13 آبان و مبارزه با استکبار جهانی صحبت نمودند و به این مسئله اشاره کردند که با توجه به شرایط خاص این روزها، حضور ما در این راهپیمایی، نشان دهنده ی یک پیام محکم است و این پیام باید باانگیزه و هدف باشد.

در ادامه جانشین محترم مدیر عامل موسسه دررابطه با مسائل اجرایی و نحوه ی حضور دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان توضیحاتی را ارائه نمودند.

پایان بخش مراسم، تبرک جستن از پرچم مطهر حرم ام المصائب حضرت زینب سلام الله علیها و دردانه ی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام؛ حضرت رقیه سلام الله علیها بود که فضای معنوی خاصی را در جلسه ایجاد کرد.

وعده ی ما در راهپیمایی باشکوه 13 آبان:

زمان: روز یکشنبه 13 آبان ساعت 9 صبح

مکان: میدان بسیج (فلکه ی برق)- مشهد مقدس.

 


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20