حضور در راهپیمایی جریان‌ساز روز قدس (طوفان الاحرار)

روز قدس نماد همان صف‌ بندی همیشگی تاریخی میان مستضعفین و مستکبرین است.

و چه ترسیم قرآنی امیدبخشی دارد حکایت پایانی به پاخواستن مستضعفین این روزهای تاریخ…

قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی، و هم از لحاظ مسائل منطقه‌ای و جهانی برای مردم ما بسیار اهمیت دارد. در روز قدس، مردم با حضور خود در صحنه، ضمن اجرای دستور و نظر حضرت امام (ره)، به جهانیان اعلام می‌کنند که مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان است.
قدس سرزمین مقدس مسلمان‌هاست، هرگز این سرزمین فراموش نخواهد شد و هرگز آوارگی یک ملت از یاد نخواهد رفت. مردم مسلمان [جهان] همواره در این مسیر و در این راه گام‌های استوار خودشان را برمی‌دارند تا آن روزی که این سرزمین آزاد شود و فلسطینی‌ها به وطن خودشان بازگردند.

دانش آموزان عزیز، اولیاء محترم و همکاران گرامی در راهپیمایی جریان‌ساز روز قدس (طوفان الاحرار)  روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی حضور یافتند و این به آن معناست که پیام رسا تری به رژیم غاصب صهیونیستی داده می‌شود که غصب، تجاوز و آدم‌کشی پایانش شکست خواهد بود و این رژیم پیروز نخواهد شد.

ملت مسلمان فلسطین در نهایت پیروز این میدان نبرد 65 ساله خواهد بود و معنای دیگر آن این است که ملت مسلمان و انقلابی ایران همواره پشت سر مظلوم و به ویژه پشت سر مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این ملت در برابر متجاوزین و غاصبین باشیم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20