حضور مسئول محترم بسیج دانش آموزی ناحیه ۴ و انتصاب مسئول بسیج آموزشگاه

امام خامنه ای (مدظلّه العالی) :

بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسان ها، فداکارترین و آماده ‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

در روز شنبه ۵ مهرماه ۱۳۹۹، مسئول محترم بسیج دانش آموزی ناحیه ۴سرکار خانم آئین ضمن حضور در آموزشگاه و بازدید از فضاسازی ویژه هفته دفاع مقدس، حکم مسئولیت بسیج، دانش آموز عزیزمان خانم ملینا وجدان ناصری را به ایشان اعطا نمودند و ایشان به عنوان مسئول بسیج این آموزشگاه منصوب شدند.
در این برنامه از مسئول اسبق بسیج آموزشگاه دانش آموز عزیزمان خانم زینب برات زاده تقدیر به عمل آمد و حکم مسئول واحد بسیج به مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم ملائکه تقدیم گردید.

در همین راستا در روز یک شنبه ۶ مهرماه ۱۳۹۹ و همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس، صبحگاه مجازی بسیج دانش آموزی از ساعت ۷ الی ۷:۳۰ در کانال سروش آموزشگاه اجرا گردید و برنامه هایی جهت معرفی و آشنایی دانش آموزان با بسیج دانش آموزی و همچنین برنامه ضبط شده معرفی فرمانده بسیج ارائه گردید و اعضای شورای بسیج به شرح ذیل معرفی شدند:


ضمن عرض تبریک به دانش آموزان عزیز و آرزوی سعادت و سربلندی ایشان، امیدواریم بتوانیم با استعانت از پروردگار متعال، در تحقق منویات و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مدظله العالی) کوشا باشیم.

دانش آموزان عزیز می توانند جهت ثبت نام در تشکل بسیج، به اطلاعیه شماره ۷ واحد فرهنگی پرورشی موجود در کانال سروش آموزشگاه مراجعه نمایند.

مدارک لازم :
۲ قطعه عکس
فتوکپی شناسنامه
تکمیل فرم عضویت در آموزشگاه


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20