دیدار با سروهای سرافراز هشت سال دفاع مقدس

امروز آمدیم میان ساکنان زنده بهشت … جایی میان چرخش چرخ های ویلچری که رزمنده ای جانباز آن را می راند … آمدیم تا تشکر کنیم ! تشکر کنیم از آنان که تا نیمه ی راه شهادت رفتند برای اینکه امروز ما در رفاه و آسایش زندگی کنیم . آمدیم تا سپاس گوییم رشادت های جانبازان عزیز را …

 

اگر داغ دل بود ما دیده ایم

اگر خون دل بود ما خورده ایم

اگر دل دلیل است ما آورده ایم

اگر داغ شرط است ما برده ایم

گواهی بخواهید یک گواه

همین زخم هایی که نشمرده ایم

دلی سربلند و سری سر به زیر

از این دست عمری به سر برده ایم

در روز سه شنبه 23 بهمن ماه 1397، همزمان با روزهای مبارک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای فعالیت های اجرایی ششمین یادواره یاران شیدایی، تعدادی از دانش آموزان عزیز شرکت کننده در رشته های عکاسی، نماهنگ و فیلم کوتاه، در آسایشگاه جانبازان پارک ملت حاضر شدند و ساعتی را پای صحبت های دلنشین سروهای سرافراز انقلاب نشستند.

امروز آمدیم و دیدیم دنیای حقیقی همین جاست، دورشان حلقه زدیم تا برایمان از دنیای گذشته و خاطراتشان در جبهه و جنگ بگویند اما آنها بیشتر از دنیای حال ما می گفتند؛ از انقلاب دلیران، آنها از روزهایی گفتند که با رشادت هایشان برگی از تاریخ ایران را ورق زدند و آن را به ما تحویل دادند. آنها مردتر از این حرف ها بودند.

آنها بازماندگان قافله ی نور بودند که به میهمانی خدا نرسیدند…

آنها به ما گفتند شما بمب اتم و انرژی هسته ای ایران هستید، مراقب ایران عزیز و رهبرمان امام خامنه ای (مد ظلّه العالی) باشید.

در پایان از آنها خواستیم سلام ما را به شهدا برسانند و برای ما هم دعا کنند…

و ما همچنان شرمنده ی ایثارتان هستیم… .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20