دیدار با همسر محترم شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی؛ راوی کتاب “یادت باشد”

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظلّه العالی): یک‌کتابی تازه خوانده‌ام که خیلی برای من جالب بود. دختر و پسر جوان -زن و شوهر- متولّدین دهه‌ی ۷۰، می‌نشینند برای اینکه در جشن عروسی‌شان گناه انجام نگیرد، نذر می‌کنند سه روز روزه بگیرند! به ‌نظر من این را باید ثبت کرد که یک دختر و پسر جوانی برای اینکه در جشن عروسی‌شان ناخواسته خلاف شرع و گناهی انجام نگیرد، به‌ خدای متعال متوسّل می‌شوند، سه روز روزه می‌گیرند. پسر عازم دفاع از حریم حضرت زینب (س) می‌شود؛ گریه‌ی ناخواسته‌ی این دختر، دل او را می‌لرزاند؛ به این دختر -به خانمش- می‌گوید که گریه‌ی تو دل من را لرزاند، امّا ایمان من را ‌نلرزانَد! و آن خانم می‌گوید که من مانع رفتن تو نمی‌شوم، من نمی‌خواهم از آن زن هایی باشم که در روز قیامت پیش فاطمه‌ی زهرا(س)سرافکنده باشم! ببینید، اینها مال قضایای صد سال پیش و دویست سال پیش نیست، مال سال ۹۴ و ۹۵ و مال همین سال ها است، مال همین روزهای در پیش [روی] ما است؛ امروز در نسل جوانِ ما یک چنین عناصری حضور دارند،اینها را باید یادداشت کرد، اینها را باید دید، اینها را باید فهمید.

 

در روز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه 1398 تعدادی از دانش آموزان آموزشگاه به همراه همکار محترم؛ سرکار خانم غلامزاده، در نشست کتاب “یادت باشد” که در انتشارات به نشر آستان قدس رضوی برگزار می شد، حضور یافتند و با همسر محترم شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی دیدار نمودند.

در این دیدار دانش آموز عزیز خانم یگانه یعقوبی که در ششمین یادواره یاران شیدایی رتبه اول نماهنگ را کسب نموده بود نسخه ای از این نماهنگ را که درباره شهید حمید سیاهکالی مرادی بود، به همسر شهید اهدا نمود.

در پایان نیز تقدیرنامه ای از طرف ششمین یادواره یاران شیدایی به همسر گرامی شهید تقدیم شد.

 

قسمتی از متن تقدیر نامه:

همسر شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی،سخنان دلنشین و زینب وار شما و تحسین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) از ایمان و شجاعت شما و همسرتان زینت بخش محفل ما در ششمین یادواره یاران شیدایی مدارس امام حسین علیه السلام شد.

اکنون که شما مهمان امام مهربانی ها امام رضا علیه السلام هستید؛ ما جامعه مدیران ، معلمان و دانش آموزان مدارس امام حسین علیه السلام بر خود لازم دیدیم از ایثار و فداکاری و زینب وار عمل کردن شما تقدیر به عمل آوریم.

و من الله توفیق

طیبه ملائکه

دبیر دبیرخانه ششمین یادواره یاران شیدایی


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20