سفر کربلای ایران راهیان نور (مناطق عملیاتی جنوب کشور) استان خوزستان شهر اهواز

سفر راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور به مدت شش روز از پنج شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ تا روز سه شنبه مورخ ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید و تعداد ۸۱ دانش آموز به اردوی معنوی راهیان نور اعزام و آئین بدرقه ی زائران سرزمین نور اجراء و عبور دانش آموزان عزیز از زیر قرآن کریم هم چنین اهداء پک به هریک از دانش آموزان صورت گرفت.

از روز شنبه مورخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ بازیدها آغاز و دانش آموزان سفر راهیان نور از پالایشگاه نفت آبادان بازدید و توضیحات توسط کارشناسان محترم روابط عمومی پالایشگاه جناب آقای بقلانی و جناب آقای صالح ارائه گردید و هم چنین از اروند رود بازدید به عمل آمد.
طلائيه محل شهادت سردار خيبر شهيد همت، برادران باكری و قطع شدن دست شهيد خرازی است و عمليات های مهم بدر و خيبر در آن واقع شد. اولين خاكی بود كه عراق گرفت و آخرين خاكی بود كه رها كرد!
قدم به قدم خاك طلائيه خون شهيدی ريخته شده و تو نميتوانی جايی قدم بگذاری و با اطمينان بگويی اينجا كسی شهيد نشده! پس خلع نعلين ميكنی و پابرهنه بر خاك مقدسی قدم مينهی كه فقط ملائكه می دانند آنجا شهيدان با خدا چه سودايی كردند…
دانش آموزان سفر معنوی راهیان نور در مناطق فتح المبین،فکه،دهلاویه، طلائیه، یادمان هویزه، اروند رود و معراج شهدا حضور یافتند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20