فضاسازی آموزشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

کوچه هایی که هر کدام به نام شهیدی آذین شده، فراموشی ما را جار می زند!! آن گاه که از مرثیه ی خون شهید تنها آهنگ پروازش را می شنویم، آن گاه که در پس گریه های مادران شهدا زبانی برای تسلی نداریم… ! شهدا رفتند تا ما ماندن را دریابیم، فلسفه ی خون شهید جز پیام روشن حرکت چیزی نیست…

 

به هوش باشیم که شهدا چشم بیدار تاریخند؛

و هر لحظه در شهود زوایای عمل ما…

یادمان باشد…

ما میراث دار حریم مردانی هستیم

که رایحه ی معاد را در کالبد جهان ما دمیده اند…

شهدایی که مصداق بارز حضورند و تجلّی آشکار هدایت…

یادمان باشد راه دراز است و مقصد بلند!

همزمان با فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدس و تقارن آن با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین همزمانی این ایام با آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت و ضرورت برنامه ریزی هدفمند با موضوع نقش و جایگاه دفاع مقدس و چهار دهه مقاومت در رشد و بالندگی انقلاب اسلامی ، در روز شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، فضاسازی ویژه ای جهت استقبال از هفته ی دفاع مقدس در این آموزشگاه صورت پذیرفت.

در این راستا جهت تقویت فضای انقلابی و تفکر بسیجی و روحیه ی نشاط و امید در دانش آموزان، طرح ویژه ی “کوچه هایی مزین به نام شهدا” در حیاط آموزشگاه برپا گردید.

همچنین‌ در نمایشگاه پوستر با عنوان ” در امتداد راه حسین(ع)” ، نماهای زیبایی از حماسه ی جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس با تأسی از نهضت عاشورای حسینی و پاسداشت شهدای مدافع حرم، به تصویر کشیده شده است.

و عشق همان عهدی بود که مادر، با خدا بست!

فرزندش را بدرقه کرد تا برود.

که اسلام بماند.

یادمان باشد در همین کوچه ی ما… مادری هست؛ نگذاریم که تنها بشود!

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20