کسب رتبه های درخشان در اولین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی توسط دانش آموزان پرتلاش آموزشگاه

و باز هم افتخاراتی دیگر…

مایه ی مباهات و افتخار ماست که اعلام نماییم دانش آموزان عزیزمان باز هم خوش درخشیدند و باعث خرسندی اولیاء محترم و دبیران دلسوز خود شدند.

این بار دانش آموزان سخت کوش دبیرستان دخترانه واحد 2 امام حسین علیه السلام در اولین مرحله ی آزمون پیشرفت تحصیلی توانستند در سطح ناحیه 4 آموزش و پرورش مشهد مقدس، به کسب رتبه هایی درخشان به شرح ذیل نائل آیند:

* پایه دهم رشته ریاضی (کلاس 201): رتبه 12 ناحیه

* پایه یازدهم رشته ریاضی(کلاس 301): رتبه 5 ناحیه

* پایه دوازدهم رشته ریاضی(کلاس 401): رتبه 7 ناحیه

* پایه دهم رشته انسانی(کلاس 207 ): رتبه 5 ناحیه

* پایه یازدهم رشته انسانی(کلاس 306 ): رتبه 2 ناحیه

* پایه دهم رشته تجربی: رتبه 8 ناحیه

* پایه یازدهم رشته تجربی: رتبه 7 ناحیه

* پایه دوازدهم رشته تجربی: رتبه 10 ناحیه

 

*** همچنین دانش آموز پرتلاشمان خانم مائده قیاسی موفق به کسب رتبه ی 10 در سطح ناحیه ی 4 در پایه یازدهم رشته انسانی در اولین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی شدند.

*** و دانش آموز پرتلاشمان خانم زهرا مبرا موفق به کسب رتبه ی 14 در سطح ناحیه ی 4 در پایه دهم رشته انسانی در اولین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی شدند.

این موفقیت ها و افتخارآفرینی ها را که مرهون تلاش و زحمات این عزیزان، اولیاء محترم و دبیران فرهیخته می باشد به همه ی ایشان و همچنین مسئولین محترم موسسه ی فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام که همواره پشتیبان و راهگشای مسیر بودند تبریک و تهنیت عرض می نماییم و ضمن قدردانی از زحمات ایشان، توفیقات روزافزون در تمام مراحل زندگی و سلامتی و بهروزی آنها را از درگاه حضرت سبحان مسالت می نماییم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20