گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظلّه العالی): سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور خاطره ی پرشکوه مجاهدانی است که در دوران هشت ساله ی جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است. خاطره ی جوانمردان پاکدامن و غیوری که شیران روز و زاهدان شب بودند و صحنه ی نبرد با شیطان زر و زور را با عرصه ی جهاد با نفس اماره به هم آمیختند و جبهه ی جنگ را محراب عبادت ساختند.

در روز دوشنبه 5 آذر ماه 1397، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، مراسم گرامیداشتی در این آموزشگاه برگزار گردید.

در این مراسم جناب آقای امین زاده؛ مسئول محترم اداری، مالی و پشتیبانی موسسه ی فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام ایراد سخن نمودند.

ایشان ضمن تبریک اعیاد گذشته و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین دررابطه با شناخت جبهه های حق و باطل صحبت نمودند و به این مطالب اشاره نمودند:

* معجزات و نصرت الهی از صدر اسلام تا کنون (پیروزی خرمشهر، 8 سال دفاع مقدس، جنگ 33 روزه ی لبنان و جنگ دو روزه ی غزه)

* علت شکست مسلمانان در جنگ اُحد: عدم پیروی از ولایت (سرپیچی از دستورات پیامبر اکرم(ص)) و دنیاطلبی (انگیزه ی جهاد در راه خدا به انگیزه ی جهاد غنیمت تبدیل شد)

* توجه دشمن به نصرت الهی و لیاقت جوانان و هدف گرفتن این لیاقت با جنگ رسانه ای و تهاجم فرهنگی

* ترس دشمن از تجهیزات و موشک نیست از نصرت الهی است.

در پایان بر اینکه دوران در روز با زمان پیامبر اکرم(ص) تفاوتی ندارد، لذا بیشتر باید حواسمان را جمع کنیم و بدانیم جبهه ی حق یکیست و باطل صدهاست و نصرت الهی شامل جبهه ی حق می شود و جبهه ی حق همیشه پیروز است تأکید بسیار نمودند.

در اینجا کمال تقدیر و تشکر را از جناب آقای امین زاده که قبول زحمت فرمودند و در این جلسه حضور یافتند را داریم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20