حضور مدیریت محترم آموزشگاه؛ سرکار خانم ملائکه در جلسه ویدئو کنفرانس مدیران مدارس امام حسین علیه السلام

امروز چهارشنبه 8 مرداد ماه 1399، جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور جناب آقای ماهان؛ مدیریت محترم موسسه راهیان کوثر و نمایندگان محترم موسسات و مسئولین محترم مقاطع و تنی چند از مدیران محترم مدارس امام حسین علیه السلام مقاطع دوره دوم، اول و ابتدائی و پیش دبستانی استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، آذربایجان شرقی،استان کرمان برگزار گردید.

* در این جلسه مواردی به شرح زیر به بحث و تبادل نظر گذاشته شد:

  •  جلسه با ذکر صلوات و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی شروع شد.
  • ابتدا جناب آقای ماهانی مطالبی را با تأکید بر اینکه مدارس امام حسین(ع)، مدارسی ایرانی اسلامی هستند و باید آموزش و پرورش در راستای هم و بر اساس سند بنیادین مورد نظر حضرت آقا اجرا و در جهت رسیدن به این اهداف برنامه ریزی و تلاش شود، از مسئولین و مدیران خواستند تا راهکارها و پیشنهادات خود را در جهت بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی ارائه نمایند.
  • در ادامه جناب آقای زارعی ؛ مدیرعامل محترم موسسه امام حسین علیه السلام ، در مورد تقویت زیر ساخت های مجازی و واگذاری ارائه برنامه آموزشی و پرورشی به هر استان، مطالبی را عنوان فرمودند.
  • سپس سرکار خانم ملائکه؛ مدیدیت دبیرستان دوره دوم واحد۲ امام حسین(ع)، در این مورد که فضای مجازی چیزی از کیفیت کار ما نسبت به آموزش حضوری نکاسته است و با توجه به پیشتیبانی موسسه و برنامه ریزی صحیح آموزشگاه با استفاده از پیام رسان سروش جهت ارائه تکالیف و برگزاری ازمون و تدریس آنلاین و پخش زنده توانسته ایم خانواده و دانش آموزان را تطمیع نمائیم و این فقط مخصوص ارائه آموزش به یک پایه (دانش آموزان ورودی دوازدهم) می باشد، اما نگرانی ما از شروع سال تحصیلی و حضور تمامی پایه ها می‌باشد.
    همچنین در ارتباط با ارائه خدمات مشاوره ای و…‌‌نکاتی را مطرح نمودند.

  • سپس نمایندگان و مدیران سایر استان ها نظرات خود را بیان فرمودند.
  • در پایان جناب آقای طاهریان؛ مسئول محترم مقطع متوسطه موسسه امام حسین علیه السلام، ضمن جمع بندی مطالب در خصوص ارائه خدمات آموزشی و پرورشی و مشاوره ای، پیشنهادات جامع و سازنده ای ارائه فرمودند و سرکار خانم‌معمارزاده از مقطع اول ، در ارتباط با ارائه برنامه های پرورشی در راستای سند تحول بنیادین و نقطه نظرات حضرت آقا مطالبی بیان نمودند.
  • سپس جناب آقای رستگار ؛ مسئول محترم مقطع ابتدایی موسسه امام حسین علیه السلام، در رابطه با مشکلات و پیشنهادات خدمات در مقطع ابتدایی راهکارهایی ارائه فرمودند.
  • در پایان جناب آقای ماهان، به جمع بندی مطالب پرداختند و با پخش کلیپ جلسه خاتمه یافت.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20