آیین رونمایی از کتاب «خانم مربی» با روایتگری سعیده صدیق‌زاده در مشهد

شهید محمد علی رجایی : معلم انقلابی باید معیارهای انقلاب را منتقل کند به نسلی که می خواهند در آینده انقلاب را ادامه دهند، این مسئولیت شما عزیزان به عنوان مربیان امور تربیتی است، مسئولیت سنگینی است.

 

 

کتاب «خانم مربی» شامل مجموعه‌ای از خاطرات شفاهی سعیده صدیق‌زاده درباره مسائل تربیتی و آموزشی نسل‌های بعد از انقلاب به کوشش مرضیه ذاکری است.

این کتاب به مسائل تربیتی و آموزشی نسل‌های بعد از انقلاب پرداخته و جایگاه تربیت دینی، سبک زندگی خانوادگی صحیح و حفظ ارزش‌های انقلابی را با روایتی از خاطرات شفاهی مربی باسابقه پرورشی در دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ تبیین کرده است.

کتاب «خانم مربی» به دنبال انتقال تجربیات تربیتی است و آن را می‌توان “کتاب کار معلمان و مربیان” و “کتاب کار مادران و همسران جوان” قلمداد کرد.

در روز سه شنبه 28 خرداد ماه 1398 ، آیین رونمایی از کتاب « خانم مربی » با حضور فعالین فرهنگی در فرهنگسرای امام رضا (ع) مشهد برگزار گردید.

بیان خاطرات دانش آموزان دهه ی ۶۰ ، رونمايي از كتاب ” خانم مربی ” و میزگرد تحلیل و گفت و گو پیرامون کتاب “ خانم مربی “، از ویژه برنامه های این مراسم بود .

معاونت محترم فرهنگی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام؛ سرکار خانم دلیری و معاونین و مربیان محترم پرورشی مدارس در این مراسم حضور داشتند .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20