اطلاعیه برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی رسالت بی انتها (۱۰)

پیرو برگزاری ۹ مرحله مسابقه ی کتابخوانی با عنوان “رسالت بی انتها” طی دو سال تحصیلی گذشته و معرفی کتاب های :

۱-“آفتاب در حجاب”؛ اثر سید مهدی شجاعی
۲-“پسرک فلافل فروش”؛ زندگی نامه و خاطرات شهید مدافع حرم محمدهادی ذوالفقاری
۳-“بانوی انقلاب”؛ زندگی نامه ی خانم خدیجه ثقفی همسر بزرگوار امام خمینی (ره)
۴-“من میترا نیستم” ؛ زندگی نامه ی دانش آموز شهید زینب کمایی
۵- “ شاهرخ حر انقلاب اسلامی “ ؛زندگینامه و خاطرات شهید بزرگوار شاهرخ ضرغام که پیش از انقلاب به لات مآبی شهره بوده است، اما پس از انقلاب تغییر رویه می دهد و “حر انقلاب” لقب می گیرد.
۶-“استاد عشق” ؛ مجموعه‌ای از خاطرات پروفسور سیدمحمود حسابی
۷-“چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟” ؛ اثر استاد علیرضا پناهیان
۸-“شرحی بر بیانیه گام دوم انقلاب”؛ بیانیه‌ای که از سوی رهبر معظم انقلاب، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷صادر گردیده‌است و در آن بر «استمرار راه انقلاب ۵۷» و تبیین دستاوردهای چهل سال گذشته می‌پردازد.
۹-“ ذوالفقار “؛ برش هایی از خاطرات شفاهی شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی

و حضور گسترده ی دانش آموزان در آزمون های مجازی این مسابقات کتابخوانی، امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، دهمین مرحله ی مسابقه ی کتابخوانی “رسالت بی انتها” با معرفی کتاب “کار باید تشکیلاتی باشد” آغاز گردید.

کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» اثر «محمود زارعی» در سال ۱۳۹۳ منتشر شد. این اثر مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب «حضرت سید علی خامنه‌ای» است که از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. زندگی اجتماعی از ابتدای خلقت تا امروز سبب ایجاد انواع تشکیلات، نظام‌ها و سازمان‌های گوناگون شده است که حول محور یک یا مجموعه‌ای از هدف‌ها قدم برداشته‌اند. کار تشکیلاتی و گروهی برای یک جامعه امری ضروری است که می‌تواند برنامه‌های راهبردی را عملی کند. در کار تشکیلاتی افراد نباید تک‌روی کنند زیرا فردگرایی و کم‌توانی در کارهای اجتماعی و گروهی می‌تواند سبب سقوط یک گروه و اجتماع شود. در یک گروه همه‌ی افراد باید نقش خود را بشناسند و برای تقویت تشکیلات خود تلاش کنند.


«محمود زارعی» در کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» مجموعه گفته‌های رهبر انقلاب، درباره‌ی ضرورت کار تشکیلاتی را طی شش فصل گردآوری کرده است که عبارت‌اند از :

• هیچ کاری بدون تشکیلات پیش نمی‌رود
• شاخص‌ها و باید‌های تشکیلات موفق انقلابی
• آفت شناسی کار تشکیلاتی
• مدیر باید جوهری از رهبری داشته باشد
• وظایف اعضای تشکیلات
• نمونه‌های موفق تشکیلات انقلابی
• جبهه فرهنگی انقلاب سازمان‌دهی می‌خواهد.

شایان ذکر است سوالات دهمین مسابقه ی کتابخوانی نیمه اول مهرماه 1399، بر روی سایت آموزشگاه، قسمت آموزشی و فرهنگی، گزینه ی آزمون مجازی، آزمون های هماهنگ قرار خواهد گرفت.
دانش آموزان عزیز می توانند با مراجعه به سایت، در این مسابقه شرکت نمایند و از جوایز ارزنده ی آن بهره مند شوند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20