اطلاعیه نحوه برگزاری آزمون غیرحضوری روز 22 فروردین ماه 1399 گزینه دو

ضمن عرض سلام و احترام و تبریک اعیاد سعید شعبانیه  به اطلاع اولیاء محترم و دانش آموزان عزیز پایه ی دوازدهم و دانش آموزان عزیز عضو طرح برترهای پایه های دهم و یازدهم می رساند از آنجایی که داوطلبان کنکور اعم از فارغ التحصیل و دانش‌آموزان پایه دوازدهم بایستی در تاریخ مشخصی در آزمون سراسری ۹۹ با یکدیگر به رقابت بپردازند، پیش رفتن مطابق برنامه ریزی قبلی و افزایش تکرار و مرور در فاصله زمانی احتمالی تا تاریخ جدید کنکور مهم‌ترین اقدام خواهد بود.

لذا گزینه‌دو نیز مطابق برنامه قبلی، آزمون‌ ۲۲ فروردین را برای داوطلبان کنکور ۹۹ برگزار می‌کند و فقط با توجه به ممنوعیت کشوری برگزاری حضوری آزمون برای سلامتی داوطلبان، این آزمون‌ را به صورت غیرحضوری برگزار خواهد نمود.

جزئیات شرکت در این مرحله آزمون غیرحضوری به شرح ذیل می باشد:

  • با توجه به برگزاری آزمون ۲۲ فروردین به صورت غیر حضوری، نکات مهمی را در رابطه با نحوه برگزاری این آزمون خدمت شما ارائه می کنیم:

* آزمون ۲۲ فروردین برای *پایه های دهم ،یازدهم و داوطلبان کنکور* ، به دلیل ممنوعیت برگزاری آزمون در شرایط فعلی ، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

  1. محدوده آزمون برای دانش آموزان پایه دوازدهم همانند برنامه اعلام شده اولیه “یعنی جمع‌بندی دروس پایه” خواهد بود.
  2. برای پایه های دهم و یازدهم، با توجه به شرایط موجود،تعطیلی مدارس و… محدوده این آزمون، تغییر کرده و مطابق با محدوده آزمون ۲۳ اسفند می باشد.

* تمام دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم که در هر یک از مراحل ۷ یا ۸ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند در این ارزشیابی شرکت نمایند. شیوه جبران آزمون لغو شده‌ی مرحله ۷ برای دانش‌آموزانی که مراحل ۷ و۸ را همزمان ثبت‌نام کرده‌اند، متعاقبا اعلام خواهد شد.

3. ارزشیابی مرحله ۵ ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره اول متوسطه در تاریخ تعیین شده برگزار *نمی‌شود* و تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

*علت اصلی این موضوع، تعطیلات پیش‌بینی نشده مدارس و عقب ماندن دانش‌آموزان عزیز از برنامه درسی است. لذا اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه ارزشیابی‌های آتی دوره اول متوسطه در زمان مقتضی از طریق سایت گزینه‌دو به اطلاع دانش‌آموزان و مدارس دوره اول متوسطه خواهد رسید.

4. دفترچه سوالات آزمون جمعه ۲۲ فروردین از ساعت ۸صبح بر روی سایت قابل دریافت می باشد.

5.دفترچه سوالات اختصاصی و عمومی ویژه هر گروه در قالب یک فایل در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

6.مهلت ارسال پاسخبرگ از ساعت ۱۱ تا ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۲ فروردین خواهد بود.

* یادآوری می گردد، برای ارسال پاسخبرگ می بایست با نام کاربری که در آزمون ها ثبت نام کرده اید وارد پنل کاربری خود در سایت شوید.

7️. کارنامه اولیه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون از ساعت ۱۴ به تدریج تولید و برای داوطلبان پیامک می گردد

8. تمامی کارنامه ها و مشاوره های دیگر برای کلیه شرکت کنندگان مشابه آزمون های قبل ( بدون رتبه ) از حدود ساعت ۱۹ در سایت بارگذاری می شود.

9.در این آزمون همانند آزمون های غیر حضوری دیگر برای داوطلبان کنکور به دلیل شرایط خاص برگزاری، فقط تراز و رتبه معادل (تخمین رتبه؛ جدول شماره ۶) ارائه می گردد و سایر رتبه ها ارائه نخواهد شد.

* پاسخنامه تشریحی از ساعت ۲۱ از طریق سایت در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

** در پایان مجددا یادآوری می گردد : عدم موفقیت شما در ارسال پاسخبرگ، صرفا به دلیل عدم ورود صحیح به پنل کاربری و یا عدم ثبت نام در آزمون ۲۲ فروردین می باشد. برای توضیحات بیشتر در این زمینه در صورت عدم رفع مشکل با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید.

 

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20