اطلاعیه ی برگزاری مسابقه ی کتابخوانی رسالت بی انتها (٩)

اطلاعیه ی برگزاری مسابقه ی کتابخوانی رسالت بی انتها (٩) با معرفی کتاب «ذوالفقار » برش هايی از خاطرات شفاهی شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی به شرح ذیل می باشد:

ضمن عرض تبریک سال ۱۳۹۹ « سال جهش تولید » و اعیاد شعبانیه؛ واحد فرهنگی پرورشی این آموزشگاه جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی؛ از سال گذشته اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی « رسالت بی انتها » نموده است که به حول و قوه ی الهی؛ پس از برگزاری هشت مرحله مسابقه به صورت مجازی و تقدیر از برترین ها ؛ امسال شاهد برگزاری نهمین مرحله ی این مسابقات هستیم .
بر خود لازم می دانیم از دانش آموزان عزیزمان خانم ها

* مهسا زمانی
* زهرا سهرابی

 که توانستند رتبه های اول و دوم هشتمین مسابقه کتابخوانی رسالت بی انتها را کسب نمایند، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.
ضمن عرض تبریک به این دانش آموزان عزیز انشاءالله پس از بازگشایی مدارس؛ هدایای این عزیزان تقدیم خواهد شد.

نهمین مسابقه کتابخوانی رسالت بی انتها از امروز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه با معرفی کتاب «ذوالفقار» برش هایی از خاطرات شفاهی شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی آغاز می گردد.
کتاب ذوالفقار نوشته علی اکبر مزدآبادی است که برش هایی از خاطرات شفاهی حاج قاسم سلیمانی را به نگارش در آورده است . نویسنده در این کتاب خاطراتی را برای اولین بار از دوران دفاع مقدس تا مجاهدت‌ هایی که سردار قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت سوریه و عراق شکل گرفته را بیان می‌کند .

انشاءالله بتوانیم با مطالعه ی این کتاب ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید عزیز؛ سبک زندگی و راه و منش این شهید عزیز را همواره الگوی خود در زندگی قرار دهیم.

زمان برگزاری آزمون مجازی : ۱۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20