اطلاعیه ی برگزاری مسابقه ی کتابخوانی رسالت بی انتها (۶)

پیرو برنامه ریزی های صورت گرفته و به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان به امر مهم کتابخوانی و همزمان با ایام هفته بسیج و یوم الله ۱۳ آبان، ششمین مسابقه ی کتابخوانی «رسالت بی انتها» ویژه ی آبان و آذرماه، با معرفی کتاب “استاد عشق “ از  روز شنبه ۱۱ آبان ماه در این آموزشگاه آغاز گردید.

کتاب استاد عشق مجموعه‌ای از خاطرات پروفسور سیدمحمود حسابی است که فرزند ایشان، ایرج حسابی، آن‌ها را جمع‌آوری و تدوین کرده است.

زندگی سخت پروفسور حسابی در دوران کودکی به‌دلیل بی‌مهری‌های پدرشان،‌ بیماری مادر، غربت و دوری از وطن و همچنین تلاش‌هایشان در زمینه تحصیل و پیشرفت علمی برای کسانی که به‌دنبال رسیدن به اهداف و یافتن جایگاهی علمی‌اند، بسیار الهام‌بخش است.

روایت زندگی ایشان از زبان پسرشان باعث شده تا با جزئیات بیشتر و از نزدیک‌تر با شخصیت ایشان آشنا شویم، این روایت‌ها به‌قدری جالب توجه است که از همان ابتدای کتاب مخاطب را مجذوب داستان زندگی ایشان می‌کند.

سوالات ششمین مسابقه ی کتابخوانی از دوم تا هشتم آذرماه، بر روی سایت آموزشگاه، قسمت آموزشی و فرهنگی، گزینه ی آزمون مجازی، آزمون های هماهنگ قرار خواهد گرفت.

دانش آموزان عزیز می توانند با مراجعه به سایت، در این مسابقه شرکت نمایند و از جوایز ارزنده ی آن بهره مند شوند.

لازم به ذکر می باشد شناسه ی کاربری و رمز عبور، کد ملی بدون خط تیره- ده رقمی و رمز عبور مربوط به سیستم مدبر که قبلا به شما دانش آموزان عزیز ارائه گردیده است، می باشد.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20