برگزاری اولین جلسه هم اندیشی رؤسای هیئت اخلاص مدارس دخترانه امام حسین علیه السلام

مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظلّه العالی:طبیعی است که اساس کار، تشکیلات است. شکی نیست که تا تشکیلاتی نباشد هیچ چیزی بر استس آن نمی شود بنا کرد، لکن در ایجاد تشکیلات نباید خیلی معطل ماند.

 

همزمان با آخرین روزهای ماه صفر، باری دیگر دانش آموزان هیئت اخلاص گرد هم جمع شدند تا فعالیت های جدید خود را در سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ آغاز کنند.
در همین راستا در روز سه شنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۹، اولین جلسه ی هم اندیشی روسای هیئت اخلاص مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم دخترانه با حضور جانشین محترم مدیرعامل موسسه، مسئول محترم فرهنگی موسسه سرکار خانم دلیری، دانش آموز عزیزمان خانم مائده حسینی رئیس هیئت مرکزی و رؤسای هیئت اخلاص در سال تحصیلی جدید، رأس ساعت ۱۲:۳۰ در محل موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام برگزار گردید.

طی این نشست، ابتدا سرکار خانم دلیری در رابطه با اهداف و برنامه ها و مشارکت صددرصدی در برنامه های هیئت صحبت نمودند، در ادامه هر یک از دانش آموزان گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط هیئت آموزشگاه خود ائم از تشکیل و معرفی شورای هیئت، عضو گیری و آغاز فعالیت های دانش آموزان در سه کمیته فرهنگی، علمی و رسانه و فضای مجازی و …. را ارائه نمودند.

در ادامه جانشین محترم مدیرعامل موسسه، دررابطه با کار تشکیلاتی، برگزاری جلسات هدفمند، وظایف اعضای کمیته ها و ارتباط هرچه بیشتر اعضا با شورای مرکزی هیئت صحبت نمودند و بر این مسأله تأکید نمودند که به جهت ارتقاء سطح آموزشی و فرهنگی آموزشگاه، “هیئت اخلاص” در آموزشگاه به عنوان همراه و بازوی فکری مدیریت می باشد.
همچنین ایشان از دانش آموزان خواستند که با رفتار و عملکرد خوب، سایر دانش آموزان را جذب کنند و با خودسازی هرچه بیشتر، خود را برای اهداف بزرگتری چون سربازی امام زمان(عج) آماده کنند و انشاءالله به هدف اصلی هیئت که تربیت مدیران آینده ی نظام هست، دست یابند.

شایان ذکر است رؤسای هیئت مدارس

دبیرستان دوره اول – واحد ۱
دبیرستان دوره اول – واحد ۲
دبیرستان دوره اول – واحد ۳
دبیرستان دوره اول – صدرا- تحت حمایت موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام
دبیرستان دوره دوم واحد ۱
و دبیرستان دوره دوم واحد ۲ در این جلسه حضور داشتند و دانش آموز عزیزمان خانم ساجده شیردل به عنوان رئیس هیئت اخلاص آموزشگاه و دانش آموز عزیزمان خانم مائده حسینی به عنوان رئیس شورای مرکزی هیئت در این جلسه حضور داشتند و گزارش عملکرد هیئت را ارائه نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20