برگزاری جلسه ی بصیرت افزایی به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای

ما می توانیم شعار نیست، ما توانستیم…

 

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظلّه العالی):

دانشمندان جوان ایران با موفقیت بزرگ خود در دانش هسته ای در واقع آینده ی بلند مدت انرژی ملت ایران را تضمین کردند و این سررشته را نباید به هیچ قیمتی از دست داد، زیرا هرگونه عقب نشینی از این میدان صد در صد ضرر است.

همزمان با ولادت باسعادت اسوه ی فضیلت و غیرت و جوانمردی و روز ملی فناوری هسته ای، در روز چهارشنبه 21 فروردین ماه 1398، جلسه ی بصیرت افزایی با حضور استاد محترم جناب آقای امین زاده، در نمازخانه ی آموزشگاه برگزار گردید.

ایشان در این جلسه به مسائل سیاسی روز اشاره کرده و نکات مهمی را دررابطه با برجام، پالرمو، FATF، سازمان مجاهدین خلق و فعالیت آن از قبل انقلاب تا کنون و تروریست بودن آن، نظریه قدیمی دهکده ی جهانی و نظام سلطه و علت تروریست خواندن سپاه و … بیان نمودند.

همچنین در این جلسه ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل علیه السلام، نتایج داوری غیرحضوری چهارمین جشنواره ی علمی پژوهشی تا ثریا اعلام گردید.

 

میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز را به محضر ملکوتی قلب عالم امکان حضرت بقیة الله العظم ارواحنا له الفداه، همکاران محترم ، دانش آموزان عزیز و اولیاء گرامی تبریک عرض می نماییم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20