برگزاری سومین جلسه با محوریت مسابقات قرآن ، عترت و نماز با دانش آموزان منتخب آموزشگاه

حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام می فرمایند: خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گيريد تا هدايت شويد و از راه بدى دورى جوييد تا به مقصد برسيد.

 

با توجه به بخشنامه ارسالی از سوی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام در رابطه با هفتمین دوره مسابقات قرآنی پرتو نور و سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ، پس از برگزاری این مسابقات در سطح آموزشگاه و مشخص شدن دانش آموزان منتخب در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم ، انشای نماز ، احکام ، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه ، در روز چهارشنبه 4 دی ماه 1398، جلسه ای با حضور همکاران محترم واحد فرهنگی و پرورشی آموزشگاه و دانش آموزان عزیز قرآنی برگزار گردید.

در این جلسه ضمن تبریک به دانش آموزان منتخب ، در رابطه با منابع اعلام شده از سوی اداره ناحیه 4 و دبیرخانه مسابقات قرآنی ترنم نور، توضیحاتی جهت برگزاری مرحله ی دوم این مسابقات ارائه شد و منابع آزمون به تفکیک رشته، در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گرفت تا جهت شرکت در مرحله بعدی مسابقات قرآن که در بهمن ماه در سطح ناحیه 4 و مدارس متوسطه استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد آمادگی لازم را کسب نمایند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20