برگزاری سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی یادواره شهید احمدی روشن

سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی یادواره شهید احمدی روشن، با شرکت 78 نفر دانش آموز از مدارس مقطع متوسطه دوره دوم پسرانه و دخترانه شهرستان های مشهد مقدس، سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر و سرخس، در روزهای پنج شنبه و جمعه، نهم و دهم اسفند ماه 1397 در محل آزمایشگاه مرکزی آموزشگاه برگزار گردید.

دانش آموزان شرکت کننده در این رقابت علمی- پژوهشی در قالب گروه های سه نفره، پس از دریافت کارت های ورود به جلسه و ارائه ی توضیحات درباره ی نحوه ی برگزاری، زمان پاسخگویی و … توسط جناب آقای طاهریان؛ مسئول محترم مقطع متوسطه موسسه امام حسین علیه السلام، در چهار ایستگاه تعبیه شده شامل فیزیک- شیمی- زیست شناسی و زمین شناسی حضور یافتند و در مدت زمان مشخص به سوالات عملی و تئوری در آن ایستگاه پاسخ دادند.

 

لازم به ذکر می باشد جانشین محترم مدیر عامل موسسه ضمن حضور در محل برگزاری این مسابقات، رهنمودهایی جهت بهتر اجرا شدن این رقابت ارائه نمودند و مدیریت محترم آموزشگاه؛ سرکار خانم ملائکه نیز ضمن عرض خیر مقدم و خداقوت به تمامی شرکت کنندگان، از فرآیند برگزاری این مسابقات بازدید نمودند.

همچنین جناب آقای شیری؛ سرگروه شیمی استان خراسان رضوی، جناب آقای دکتر ظریف؛ رئیس گروه های آموزشی استان خراسان رضوی، جناب آقای دکتر قلندریان؛ از واحد ارزشیابی اداره کل استان خراسان رضوی و سرکار خانم کاتبی؛ سرگروه زیست شناسی از فرآیند اجرای این مسابقات بازدید نمودند.

 

شایان ذکر است از تمامی میهمانان حضور یافته در این مسابقات از شهرستان های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر و سرخس پذیرایی به صرف ناهار صورت پذیرفت و در پایان به تمامی شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

در پایان از همراهی و همکاری مسئولین محترم مدارس، داوران و اساتید گرامی، مسئولین محترم موسسه ی فرهنگی آموزشی امام‌حسین علیه السلام و سایر دست اندرکاران و عوامل اجرایی این مسابقات کمال تقدیر و تشکر را داریم و سعادت، سلامت، سربلندی و توفیقات روزافزون دانش آموزان عزیزمان را از پیشگاه حضرت سبحان مسالت می نماییم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20