برگزاری صبحگاه رسمی با محوریت هفتمین یادواره یاران شیدایی

مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظله العالی: نتیجه ی زنده نگه داشتن یاد شهدا، رویش جوانان مدافع حرم است و زنده نگه داشتن یاد شهدا، یعنی زنده نگه داشتن انقلاب.

 

اگر زمانی دشمن با ادوات زرهی در مرزها با ما می جنگید، امروز می خواهد با یکی از ابزارهای اصلی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، یعنی فضای مجازی، فرهنگ ما را دچار اختلال کند.

در دنیای امروز که اینترنت و شبکه های مجازی، بخش زیادی از روزمرگی های همه ی ما را پر کرده و نقش تعیین کننده ای در الگوهای زندگی ما بازی می کند و در روزگاری که برخی از رسانه های مجازی، به بلندگوی شیطان تبدیل شده و تلاش می کنند ایمان و اعتقادات جوانان ما را خدشه دار کنند ما دست در دست شهیدان می گذاریم و انشاءالله به یاری خدا ، با تکیه بر فرهنگ شهدایی و اکسیر دفاع مقدس، اکسیر غیرت، معنویت، شهامت، شجاعت و دینداری بر بسیاری از مسائل و مشکلات غلبه خواهیم کرد.

در روز سه شنبه 6 مهر ماه 1398، همزمان با هفته ی دفاع مقدس، به منظور آشنایی دانش آموزان با یادواره یاران شیدایی که هر ساله از سوی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام برگزار می گردد، برنامه ی صبحگاه ویژه ای با محوریت این یادواره برگزار گردید.

هفتمین یادواره یاران شیدایی با هدف نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن رشادت های هشت ساله ی رزمندگان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از در روز شنبه 6 مهرماه در این آموزشگاه آغاز گردید.

برنامه های اجرا شده در مراسم صبحگاه به شرح ذیل می باشد:

  •  تلاوت آیاتی روح بخش از قرآن کریم توسط دانش آموز عزیزمان خانم عارفه حسینی
  •  اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان و زمزمه ی سرود جمهوری اسلامی ایران توسط دانش آموز عزیزمان خانم فاطمه صفایی
  • تشریح و تبیین یادواره یاران شیدایی توسط معاونت محترم پرورشی آموزشگاه؛ سرکار خانم واحدی
  1.  بیان اهداف یادواره
  2. معرفی رشته ها
  3.  اعلام برنامه ها
  4.  نحوه ی شرکت دانش آموزان در این یادواره
  •  ایراد سخن مدیریت محترم آموزشگاه با محوریت یادواره یاران شیدایی
  •  معرفی کتاب “شاهرخ حر انقلاب اسلامی” (مسابقه ی کتابخوانی رسالت بی انتها (5))
  • بیان نکات انضباطی و آموزشی توسط سرکار خانم وفادار؛ معاونت محترم آموزشی

در ادامه تیم فعال و پرانرژی با همراهی دبیر محترم ورزش؛ سرکار خانم غفوریان، به اجرای نرمش صبحگاهی پرداختند و دانش آموزان عزیزمان شاد و پرنشاط راهی کلاس های درس شدند و اولین روز هفته را با انرژی هرچه تمام تر آغاز کردند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20