برگزاری نشست هم اندیشی اعضای شورای هیئت دانش آموزی اخلاص

مقام معظم رهبری امام خامنه ای مد ظلّه العالی: آن چیزی که من توصیه می کنم، این است که بچه ها از استعداد و از وقت خودشان استفاده کنند، خوب درس بخوانند. ما بیشترین چیزی که امروز لازم داریم این است که بچه ها به طور جدی درس بخوانند.

پیرو تصمیم موسسه ی فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام مبنی بر حضور در مدارس و برگزاری جلسه با اعضای شورای مرکزی هیئت اخلاص در آموزشگاه، در روز چهارشنبه 4 دی 1398، جانشین محترم مدیرعامل موسسه امام حسین علیه السلام ضمن حضور در آموزشگاه، طی نشستی با حضور مدیریت محترم آموزشگاه؛ سرکار خانم ملائکه و همکاران محترم واحد پرورشی؛ سرکار خانم واحدی و سرکار خانم لطفی مقدم، با دانش آموزان شورای هیئت اخلاص دیدار کردند.

طی این نشست دانش آموزان عزیز، ابتدا گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط هیئت را ارائه نمودند. در ادامه جانشین محترم مدیرعامل موسسه، دررابطه با کار تشکیلاتی، برگزاری جلسات هدفمند، وظایف اعضای کمیته ها و ارتباط هرچه بیشتر اعضا با شورای مرکزی هیئت صحبت نمودند و بر این مسأله تأکید نمودند که به جهت ارتقاء سطح آموزشی و فرهنگی آموزشگاه، “هیئت اخلاص” در آموزشگاه به عنوان همراه و بازوی فکری مدیریت می باشد.
همچنین ایشان از دانش آموزان خواستند که با رفتار و عملکرد خوب، سایر دانش آموزان را جذب کنند و با خودسازی هرچه بیشتر، خود را برای اهداف بزرگتری چون سربازی امام زمان(عج) آماده کنند و انشاءالله به هدف اصلی هیئت که تربیت مدیران آینده ی نظام هست، دست یابند.
در ادامه مدیریت محترم آموزشگاه؛ سرکار خانم ملائکه، از دانش آموزان خواستند که هیچ فعالیتی نباید مانع خوب درس خواندن شما باشد، حضور پررنگ شما در برنامه ی نماز جماعت و سایر برنامه های آموزشگاه، خود باعث جذب و حضور حداکثری دانش آموزان خواهد شد.
جلسه رأس ساعت 4:10 خاتمه یافت.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20