برگزاری کلاس های جمع بندی ویژه دانش آموزان برتر پایه های دهم و یازدهم و منتخبین چالش پیشرفت تحصیلی

هر ساله براساس مصوبه موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام، تعدادی از دانش آموزان براساس میانگین تراز کسب شده در آزمون ها و معدل نوبت اول و همچنین نظرات دبیران محترم و درنهایت با تأیید مدیریت محترم آموزشگاه، انتخاب می شوند و برای این عزیزان به طور خاص، برنامه هایی ویژه ارائه می گردد.

در سال تحصیلی 1400-1399 نیز پس از انتخاب دانش آموزان مورد نظر، برنامه هایی به شرح ذیل اجرا گردید:

  1. برگزاری جلسات مشاوره به صورت آنلاین با مشاور پایه دوازدهم- 1 جلسه مشاوره عمومی و 2 جلسه مشاوره تخصصی(مجموعا 3 جلسه برای هر پایه)
  2. برگزاری کلاس های جمع بندی جهت دروس تخصصی(ریاضی- شیمی- فیزیک- زیست شناسی) ویژه پایه های دهم(با دبیران پایه یازدهم) و یازدهم(با دبیران پایه دوازدهم) به صورت آنلاین- برای هر درس 3 جلسه

لازم به ذکر می باشد کلاس های ریاضی و شیمی از قبل از عید نوروز و کلاس های فیزیک و زیست شناسی بعد از عید نوروز برگزار گردید.

ضمنا با توجه به علاقه مندی سایر دانش آموزان جهت استفاده از این طرح، دو مرحله چالش پیشرفت تحصیلی برگزار گردید. در مرحله ی اول کلیه ی برنامه های مطالعاتی دانش آموزان توسط مشاورین محترم؛ سرکار خانم کرمی و سرکار خانم ناصری کنترل گردید و در نهایت 22 نفر از پایه ی دهم و 5 نفر از پایه یازدهم انتخاب و وارد طرح مذکور شدند.

در مرحله ی دوم چالش نیز 6 نفر از پایه دهم و 45 نفر از پایه یازدهم در چالش شرکت کردند و با ارزشیابی از طریق آزمونی که در 17 فروردین ماه بین منتخبین مرحله اول و شرکت کنندگان مرحله دوم چالش برگزار گردید، مجموعا 28 نفر از پایه دهم و 23 نفر از پایه یازدهم وارد طرح شدند و در کلاس های آنلاین شرکت نمودند.

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه دانش آموزان ساعی و پرتلاشمان… .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20